//Nadhirah Site

The Disclaimer





Assalamualaikum .My name is Nadhirah Bt Mazalan . I'm 15 years old .




Choose One Baby
StoryMeStufflinks



Shout Here !



;


Credit


This header is made by : De Aisyhah
Using basecode : Mrs AF & Aishah Baharudin
Some helped from : Unnie Atiqah
Some coding from : Fatin Hazwani
Refresh the coding : TehaSepet

All rights reserved ® Nadhirah 2012


Nak sedih ke gembira?


Isnin, 28 Oktober 2013 3:18 PG 0 Comment(s)

Assalamualaikum ladies and gentleman. Harharhar.
Meh aku cerita. Ada dua perkara yang sungguh mengguris dan merobek hati ini. Anak buah daku yg comel tu, qisha namanya. Dia rendam handphone kesayangan dalam air. Ya Allah, aku mana ada handphone lain dah. Memang dah tak boleh on langsung!!. Sedih :(((((( rasa mcm nak menangis. Tapi, takkan nak marah dia sebab umur baru tiga tahun. Aku anggap je dia tu tak sengaja dan tak tahu apa-apa. Then second things is, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Harini hari isnin, aku cadang taknak pergi sekolah dan nak buat kek red velvet kononnya. Tapi memang buat. Aku punyalah eksited. Last-last kek tu tak menjadi. Mak kata "biasalah orang baru nak mula buat" okayyy itu semangat tu. Aku rasa mcm kek span biasa. Hurghh takde rasa red velvet mcm aku beli kat kawan aku tu!!. Tapi redha, tu je yg aku mampu. Dapat timba pengalaman tu yang buat gembira kan? Hm. Tapi dia punya topping rasa mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sedapnya. Nampaknya kek nya aku tak makan. Makan krim jelewwww. Sebenarnya ada seperkara lagi yang nak diberitahu. Hihihihi
Hari sabtu aku telahpun berjaya baking biskut coklat chips. Aku berilah pada jiran sebelah ghumahhh. Katanya enak!! hahahahahhaah kembang donggggg!!!. Oklah panjang lebar pula post kali ni. Berjumpa lagi di lain halaman!!!!!