//Nadhirah Site

The Disclaimer





Assalamualaikum .My name is Nadhirah Bt Mazalan . I'm 15 years old .




Choose One Baby
StoryMeStufflinks



Shout Here !



;


Credit


This header is made by : De Aisyhah
Using basecode : Mrs AF & Aishah Baharudin
Some helped from : Unnie Atiqah
Some coding from : Fatin Hazwani
Refresh the coding : TehaSepet

All rights reserved ® Nadhirah 2012


Coretan


Sabtu, 26 Oktober 2013 5:30 PG 0 Comment(s)

Assalamualaikum !! 
Semoga kalian berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Amin. Saya juga sihat. Sebenarnya, selepas habis PMR boleh buntu jadinya nak buat apa. Sedangkan sebelum PMR macam2 idea keluar. Haihhhh. Namun, sekarang saya telahpun bermula dengan misi membuat biskut. Mari kita baking-baking!!!!! Seronok sebenarnya. Saya cadang nak buat biskut coklat cip, kek red velvet, lasagna, cheese tart. Semua tu dalam perancangan. Malah hari ni, sehari suntuk berjalan-jalan di tesco dan sekitar kedai kek di semenyih untuk mencari bahan-bahan membuat kek red velvet dan biskut coklat cip. Kalau biskut coklat cip tu hujung jari je, Expert dah!! hahahah (cetttt!! berlagak betei) namun-masih-bangga. Rasa mcm cari barang nak buat kek red velvet tu mcm susah betei!!. Usaha tangga kejayaan!! Akhirnya jumpa juga. Tapi, malam ni nak buat biskut coklat cip. InsyaAllah keesokannya saya nak buat kek red velvet. Waaaaaaaa!!! tak sabar rasanya. Oklahh saya berundur diri dahulu. Nak baking-baking ni!!! Hehehehe lepastu boleh buka bakery. Wohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!! perasan-perlu-kadangkala. Minta maaf jika terperasan perah santan lebih. Saya suka masuk bakul angkat sediri. Hurgh!!!
Assalamualaikum. Muahh muahh :*